Please click here to show the map
Views: 109 Rating 1.0 based on 2 reviews
City: Batu Gajah

Ask any Question or submit Review about this place.
View Hotels near this place.

Reviews about "TF Value Mart Batu Gajah"

      Tf batu gajah

4 months ago by Siti farah

Saya tak paham dengan staf bahagian cashier da la buat muka masam then lepas tu cakap nak marah2...duit pon letak kat bawah...sy kata x ada duit kecil lps tu bole dia cakap cari la dalam beg mana tahu ad...payah la mcm ni kalo semua bagi duit besar...tolong tegur staf bahagian cashier...nama staf nurul adilah..terima kasih kerana layanan kurang bagus..

#2,933 rating: 1/5

      Tf batu gajah

8 months ago by Kamal

Perkerja cashier nurul adilah terlalu kurang ajar...mulut tak ada insurance ke...cuma tanya dekat mana nak buat kad..boleh dia jawad pergi la dekat sana takkan tak tahu..then dia cakap dia buzy nak tahu tanya orang lain..tolong ambik tindakan !!!!saya selalu pergi tf kalau macam ni nak pergi pon dah tak nak

#2,233 rating: 1/5


What's near "TF Value Mart Batu Gajah" show on map

Hotels near "TF Value Mart Batu Gajah"

Indalodge
No. A-1-9, Block A, Persiaran Perdana 1, Taman Pusing Perdana, Perak, Pusing