Rating 1.0 / 5 based on 2 reviews City: Batu Gajah Views: 97

Ask any Question or submit Review about this place.
Hotels near this place

TF Value Mart Batu Gajah on the map.


Places near me Search Places *

* Move map and press "Search Places"


We send message to your email when someone submit review or ask a question.


Upload Photo of this place

Latest reviews about "TF Value Mart Batu Gajah" write review


Saya tak paham dengan staf bahagian cashier da la buat muka masam then lepas tu cakap nak marah2...duit pon letak kat bawah...sy kata x ada duit kecil lps tu bole dia cakap cari la dalam beg mana tahu ad...payah la mcm ni kalo semua bagi duit besar...tolong tegur staf bahagian cashier...nama staf nurul adilah..terima kasih kerana layanan kurang bagus..


Close

Batu Gajah #2,933 rating: 1/5

Perkerja cashier nurul adilah terlalu kurang ajar...mulut tak ada insurance ke...cuma tanya dekat mana nak buat kad..boleh dia jawad pergi la dekat sana takkan tak tahu..then dia cakap dia buzy nak tahu tanya orang lain..tolong ambik tindakan !!!!saya selalu pergi tf kalau macam ni nak pergi pon dah tak nak


Close

Batu Gajah #2,233 rating: 1/5

Submit review Post complaint
about TF Value Mart Batu Gajah


(please do not use urls)

- You cannot change or delete your post.

- Your review can be removed by moderation team.

- Spam and advertisement will be deleted.


Ask any question about this place